Inleiding
Stichting Slapeloosheid zet zich in om haar donateurs, betrokkenen en derden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat of anders loopt dan verwacht. Wanneer dit het geval is, kunt u een klacht indienen. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Hieronder vindt u de procedure voor het indienen en afhandelen van klachten.
1. Indienen van een klacht
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
- Schriftelijk:
Stichting Slapeloosheid
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Park Boswijk 241
3941 AA Doorn - Per e-mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Let op: anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.
2. Behandeling van klachten
- Iedere klacht wordt geregistreerd en zorgvuldig behandeld.
- Een klacht is een uitdrukking van ontevredenheid gericht aan Stichting Slapeloosheid met betrekking tot haar producten of diensten of het proces van klachtenbehandeling zelf waarbij expliciet of impliciet een respons of oplossing wordt verwacht.
3. Procedure voor afhandeling
Het bestuur van Stichting Slapeloosheid zal proberen om met de klager en eventuele betrokkenen tot een oplossing te komen. Het proces verloopt als volgt:
a) Door het bestuur wordt een klachtenfunctionaris aangewezen om de klacht te coördineren.
b) De klachtenfunctionaris neemt binnen zes weken na ontvangst van de klacht contact op met de klager zodat deze de situatie en de klacht verder kan toelichten.
c) Afhankelijk van de casus en wenselijkheid wordt een gesprek georganiseerd tussen de klager en de betrokken partij(en), gericht op het gezamenlijk vinden van een oplossing.
d) Het bestuur ontvangt binnen zes weken na het gesprek een beknopte, schriftelijke terugkoppeling van de klachtenfunctionaris. Indien de klager dit wenst en de klacht niet volledig is opgelost, beoordeelt het bestuur het resultaat en neemt binnen zes weken een weloverwogen besluit over verdere stappen in de afhandeling.
4. Leren van klachten
Stichting Slapeloosheid ziet klachten als een waardevolle kans om de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren. Iedere klacht wordt geëvalueerd en, zo nodig en waar mogelijk, worden verbeterpunten doorgevoerd.
Stichting Slapeloosheid streeft naar een transparante en klantgerichte afhandeling van klachten binnen de genoemde termijnen. Heeft u vragen over deze regeling of wilt u aanvullende informatie? Neem dan gerust contact met ons op via een van de hierboven genoemde contactmogelijkheden.


.jpg)

